Vanliga Frågor (FAQ) – Lekosmek.se

Välkommen till vår FAQ-sida! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Om du inte hittar det svar du letar efter, tveka inte att kontakta oss för mer hjälp. Vi på Lekosmek.se är här för att göra din upplevelse smidig, enkel och självklart helt anonym.

Kontaktalternativ:

Våra öppettider:

  • Måndag - Fredag: 10:00 - 16:00

 

Beställningar och Produkter:

Hur gör jag en beställning? För att göra en beställning, följ dessa enkla steg:

  • Bläddra igenom vår katalog och hitta produkterna du vill köpa.
  • Lägg till önskade produkter i din varukorg.
  • Gå till kassan och fyll i din leveransinformation.
  • Slutför betalningen via Klarna eller Swish, och du är klar!

Kan jag ändra eller avboka min beställning? Ja, du kan ändra eller avboka din beställning om den inte har skickats än. Kontakta vår kundtjänst på info@lekosmek.se så hjälper vi dig med ändringarna.

Min produkt fungerar inte som förväntat, vad bör jag göra? Om din produkt inte fungerar som förväntat, kontakta vår kundtjänst på info@lekosmek.se. Beskriv problemet så detaljerat som möjligt, och om möjligt, bifoga en video som visar problemet.

 

Leveranser:

Hur lång tid tar leveransen? Leveranstiden varierar beroende på din plats och vald leveransmetod. Normalt sett tar det 1-3 arbetsdagar.

Kan jag spåra min beställning? Ja, du kommer att få en spårningslänk via e-post så snart din beställning har skickats.

Vad händer om jag glömmer att hämta ut mitt paket? Om du glömmer att hämta ut ditt paket kan det leda till att det returneras till oss. I sådana fall kan det tillkomma returavgifter från Instabox, DHL och Budbee. Dessa avgifter kommer att dras av från det belopp som återbetalas för din vara. Det är därför viktigt att vara uppmärksam på aviseringar och hämta ut ditt paket inom angiven tid för att undvika extra kostnader.

Hur skickas mitt packet? Vi skickar med 3 olika leveransmethoder: Instabox, Budbee och DHL - Du kan välja detta i kassan.

 

Hur gör jag en retur?

Om du önskar returnera en produkt, är det viktigt att veta att vi förstår att behov och önskemål kan förändras. Vänligen kontakta vår kundtjänst på info@lekosmek.se för att meddela att du planerar att göra en retur. Var vänlig och se till att produkten inte har öppnats eller använts, särskilt av intima skäl. Om produkten har gått sönder, kan den också returneras till oss för undersökning.

Du har två alternativ för att göra en retur:

Instabox Retursedel: Begär en Instabox Retursedel från oss, kostnaden är 69 kr. Efter att du har skrivit ut etiketten kan du enkelt lämna tillbaka produkten i valfri Instabox-låda. Vi drar av returavgiften från återbetalningen när den behandlas.

Postnord: Om du inte föredrar Instabox kan du istället gå till vilket Postnord-ombud som helst och skicka produkten till adressen nedan:

Navis AB
Södra Förstadsgatan 81
21420 Malmö

Med detta alternativ betalar du portokostnaden direkt till Postnord och du får full återbetalning för produkten.

 

Diskreta Paket:

Hur ser de diskreta paketen ut? Vi värnar om din integritet. Våra paket är diskreta, skickade i bruna lådor utan extern information om innehållet. Avsändaren anges som "Navis AB." - Nedan kan du se hur ditt paket kan se ut:

shipment-boxes-for-lekosmek-1

 

Kontakta Oss:

Hur kan jag nå er kundtjänst? Kontakta vår kundtjänst via e-post på info@lekosmek.se. Vi svarar alltid inom 24 timmar.

Vi ser fram emot att göra din shoppingupplevelse på Lekosmek.se så trevlig som möjligt

lekosmek-utlamningslada-packet

 

Copyright © 2024: Lekosmek.se

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla
Produkter
Handla
Information